onsdag 14 mars 2012

Avskedsmiddag med Nancy

Det känns så konstigt att snart behöva lämna den här staden och universitetet. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag snart kan åka tillbaka hit och jag uppmuntrar verkligen alla studenter i Sverige att ta den här chansen! Det har varit väldigt lärorikt att få ta del av det här utbytet och jag har lärt mig mycket. Tidigare idag hade vi vår sista föreläsning i neurolingvistik och nu återstår bara ett studiebesök imorgon förmiddag.  Då ska vi besöka ett rehabiliteringscenter och se hur de arbetar med gruppterapi för afasipatienter.


Ikväll åt vi middag med vår handledare Nancy för att knyta ihop säcken. Nancy är verkligen supertrevlig och har varit väldigt hjälpsam under hela vistelsen. 
Vi var på restaurang Fresca som serverar sydamerikansk mat. Det var mycket gott! 

Vi fick tjusiga diplom! Jag föreställer mig att detta kommer hänga på mitt framtida kontor :) 

Uppdatering om klinikbesöket kommer under morgondagen! 
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar